Pierwszy miesiąc nagłego przejścia w tryb pracy zdalnej za nami. Czas na to, aby usystematyzować istniejącą sytuację od strony HR tak, aby można było spokojnie pracować w trybie zdalnym z zachowaniem wszystkich przepisów polskiego prawa.
W trakcie webinaru opowiemy o:
- prawnych aspektach obecnej sytuacji pracowniczej,
- zastosowaniu przepisów Kodeksu Pracy w czasie epidemii – badaniach okresowych, wstępnych, BHP, kontroli w miejscu pracy,
- stanie kryzysowym w firmie – jak go komunikować, jakie są prawa pracodawcy w tym okresie,
- różnicach między pracą zdalną praktykowaną obecnie a telepracą,
- prawidłowym onboardingu zdalnym – jak go przeprowadzić,
- tym, jakie metody nadzoru są zgodne z prawem a jakie nie,
- integracji i wsparciu pracownika, który pracuje zdalnie,
- procesach administracyjnych – jak je zastosować w formule zdalnej.
Webinar poprowadzą:
- Agnieszka Fedor – Partner w Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak. Adwokat z wieloletnim doświadczeniem, rekomendowana m.in. w rankingach Chambers Europe i Legal500. Kieruje praktyką Prawa Pracy w biurze warszawskim kancelarii
- Monika Hołymczuk – Prezes Zarządu Innothink.com.pl. Współtworzyła i zarządzała ponad 11 lat systemami zarządzania pracownikami zdalnymi. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi grupami pracowników zdalnych – ponad 2000 osób w zespole
- Piotr Konopka – wspólnik w Innothink.com.pl, manager z doświadczeniem korporacyjnym jak i w prowadzeniu własnej firmy (zatrudniającej ~500 pracowników zdalnych)
https://app.evenea.pl/event/amadlahr01/