AMA na ZOOMie dla HR – jak pilnować ludzi, czy są w pracy, jeśli ich nie widzę?

Pierwszy miesiąc nagłego przejścia w tryb pracy zdalnej za nami. Czas na to, aby usystematyzować istniejącą sytuację od strony HR tak, aby można było spokojnie pracować w trybie zdalnym z zachowaniem wszystkich przepisów polskiego prawa.

W trakcie webinaru opowiemy o:

  • prawnych aspektach obecnej sytuacji pracowniczej,
  • zastosowaniu przepisów Kodeksu Pracy w czasie epidemii – badaniach okresowych, wstępnych, BHP, kontroli w miejscu pracy,
  • stanie kryzysowym w firmie – jak go komunikować, jakie są prawa pracodawcy w tym okresie,
  • różnicach między pracą zdalną praktykowaną obecnie a telepracą,
  • prawidłowym onboardingu zdalnym – jak go przeprowadzić,
  • tym, jakie metody nadzoru są zgodne z prawem a jakie nie,
  • integracji i wsparciu pracownika, który pracuje zdalnie,
  • procesach administracyjnych – jak je zastosować w formule zdalnej.

Webinar poprowadzą:

  • Agnieszka Fedor – Partner w Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak. Adwokat z wieloletnim doświadczeniem, rekomendowana m.in. w rankingach Chambers Europe i Legal500. Kieruje praktyką Prawa Pracy w biurze warszawskim kancelarii
  • Monika Hołymczuk – Prezes Zarządu Innothink.com.pl. Współtworzyła i zarządzała ponad 11 lat systemami zarządzania pracownikami zdalnymi. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi grupami pracowników zdalnych – ponad 2000 osób w zespole
  • Piotr Konopka – wspólnik w Innothink.com.pl, manager z doświadczeniem korporacyjnym jak i w prowadzeniu własnej firmy (zatrudniającej ~500 pracowników zdalnych)

https://app.evenea.pl/event/amadlahr01/

https://www.linkedin.com/events/6655786178685517824/

https://www.facebook.com/events/521971455161678/